Förlust för Sverige = mitt fel?

Jag har inte spenderat min lördagskväll i soffan framför fotbollen som så många andra.
Jag spenderade min i köket med att diska, torka och städa. Jag får såna där ryck ibland och speciellt när jag är ensam. Det känns som om tiden går fortare då, om man gör något. Att bara sitta still är inte riktigt min grejj.

Så, med fotbollen i bakgrunden har jag alltså städat hela köket. När jag väl var färdig slog jag mig ner i soffan för att se sista 20 min på matchen.
Då gör Danmark mål.
Så, Sverige, skyll förlusten på mig.
Jag skulle helt enkelt hållt mig borta från teven minst 20 minuter till...

Nu känner jag att jag börjar bli väldigt trött. På datorn ligger en film och väntar på mig. Frågan är, ska jag se den nu och riskera att somna ifrån den, eller ska jag vänta tills i morgon och kolla på nåt annat på teven?
 Eller ska jag bara passa på att gå och lägga mig?

Frågan är också vad söndagen erbjuder? Jag hoppas på fortsatt fint väder iaf, skulle vara mysigt med en liten promenad kanske?
Ta med kameran och fota lite, det var längesen! =)
Måndagen, ja den erbjuder ju jobb och sen ska kläkammaren tömmas inför tisdagens ventilationsbygge... Och en massa, massa saknad...

Jaja, vi hörs kära läsare..


Kommentarer
Postat av: marie

vi skulle kunna ta en promenad runt råsta sjöarna nån dag! =)

2009-10-11 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0