+ & - med att vara hemma: Ett urval

+
Jag bestämmer över teven. Jag väljer program och jag får kolla på kärleksdrabbel om jag vill!
Det är varmt i mitt sovrum. Ingen kyla som tränger in under täcket..
Jag kan göra allt sånt som tjejer inte gör, dvs fisa, rapa osv när jag vill!


-
Det är ensamt. Inget är speciellt kul just nu..
Jag har inte alls så många tevekanaler som man kunde önska. Så valmöjligheten är inte så stor. Sen är det ändå inge roligt att kolla på kärleksdrabbel när man lider av svår längtan och saknad!
Jag vet att jag måste krypa till sängs ensam. Och det finns ingen som värmer när jag vet att det i början kommer att vara iskallt.
Det är tråkigt.

 Nej, tacka vet jag tvåsamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0