Söndagsångest


Jag fattar inte vart dagarna tar vägen.
Tiden går så sjukt fort och jag blir lite rädd. Tänk om jag missar något i livet?

På sätt och vis är det ju bra att tiden går fort. Det innebär att det inte alls är långt kvar tills ledighet och semester på varmare breddgrader.
Samtidigt så känns det som om tiden rinner iväg.
Den här helgen har gått så otrligt fort och jag vill inte gå till sängs nu och vakna upp i morgon inför en ny arbetsvecka och minst 40 timmar bort ifrån min älskling.

Men, jag ska hålla ut. På fredag väntar en spelledig helg och sen är det bara 2 ½ vecka kvar tills vi har 3 veckor tillsammans, varav en i egypten.

Håll ut, längta efter det som kommer, njut av det du har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0