Shoe- Shopping

Ja, som då utlovades så hamnade jag i Barkarby idag. Tanken var att jag skulle T I T T A på ett par snygga stövlar som jag kan ha på dopet jag ska på i mitten på november. Kanske, om det var ett bra pris, köpa några.
2 timmar senare kom jag hem med 3 stora kassar skor. Närmare bestämt 6 par.



Det hela började på Skopunkten, som bekant har det finfina erbjudandet, tag 3 betala för 2. Och visst hade de många par snygga stövlar. Så många att jag inte riktigt kunde välja. Tur att jag hade min älskling med mig..! Nån halvtimme senare, efter att ha provat x antal stövlar i olika modeller och färger (samt faktiskt fastnat i ett par..!) så kom jag ut från Skopunkten med 3 par stövlar. Rätt sjysst faktiskt att få 3 par stövlar för 800:-. Me like! Ja och med tanke på att alla stövlar från början skulle kostat 499:- och nu endast kostade 399:- så måste jag ju säga att det kändes extra bra!



Par nr 1; Mörkbruna stövlar



Par 2 och 3; Samma modell, olika färger

Sa till C att om vi nu ger oss in i outlet- byn så kommer jag att hitta massor med skor bara för att jag köpt tre par. Och ja, det kan man väl säga att vi gjorde.


På Salamander hittade vi dessa



Ord. pris; 2300:- Outletpris: 1290:- Rabatt: 70% = slutgiltigt pris 387 :-

Jag hade till en början svårt att bestämma om dessa är fula eller snygga. Nu har jag bestämt att de är grymt snygga! Behöver fixa lite detaljer bara, typ kapa snörena ett par decimeter.. =) Kommer bli kanon!

Vidare till Nike- butiken för att se om de hade några billiga gympaskor (mina har väl sett sina bästa dagar, även om jag tycker att de fortfarande är sjukt sköna att strosa runt i..!).
Började med att hitta dessa



Inte riktigt mina gamla löparskor, men grymt sköna och riktigt snygga. Bara att hoppas att man kan använda dem typ nu. Pris: 245:-, ord pris 750:-
Sen ramlade vi över dessa:



Grymt coola och förvånansvärt sköna silver- shoes också från Nike. Ord. pris 1200:-, nu 280:-. Kommer sitta fint!

Alla de tre par skorna som vi hittade i outlet- byn fick jag av min älskling, tack sötnos! Du är underbar och jag är så otroligt glad över att jag träffat dig! Tack för allt!

Lägg nu till detta, att jag hemma i garderoben, har ett par splitternya Timberlandkängor som bara väntar på kallare väder! Det kommer bli en bra vinter!



Kommentarer
Postat av: Calle

silverskorna e skitsnygga :)

2009-11-02 @ 22:50:55
Postat av: Anna

Det sägs (skrockfullt) att man aldrig ska köpa skor till sin älskade, för då kommer han/hon att gå ifrån en!

2009-11-04 @ 15:58:56
Postat av: Hannah

Men visa bilderna från er resa!

2009-11-05 @ 18:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0