5 veckor kvar


Vid den här tiden om 5 veckor så sitter jag nog i värmen i Egypten och äter middag. Kanske har jag bränt mig lite i solen (man kan ju hoppas! inte på att bli bränd, men på att solen tar).
Förbereder oss för en härlig första semesterkväll!
Åh, vad jag längtar!




Det innebär också att det endast är 5 veckor kvar på det här året. 5 veckor kvar att göra 2009 till något bra.
Jag tycker att jag haft ett bra år. Började lagom för att avslutas med det bästa någonsin. För ett år sen skrev jag inte speciellt muntert här i bloggen! Det gör jag förhoppningsvis nu.Iaf är det så det känns inom mig. Hoppfullhet, längtan och en tro på att framtiden kommer att bli underbar!

Jag vet att det kommer bli så!

Så, 5 veckor.
Vad ska du göra för att förändra ditt 2009?
Eller är du kanske nöjd som det är?
Berätta, så publicerar jag ditt svar med länk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0