1 januari 2010

07.15 den första januari 2010 åker jag och min älskling till Egypten och Hurghada.
En vecka på Pyramisa Blue Lagoon Resort med all inclusive, nice!
5 stjärnigt hotell i Hurghadas norra delar, jag längtar som f-n!

Jag får detta i julklapp av min underbara älskling, vilket egentligen är alldeles för mycket
men vem kan säga nej till en sån underbart fin present?
Tack min underbara, jag kan inte med ord beskriva hur mycket det här betyder för mig!
En vecka av sol, bad, pussar och kramar och en massa mys!
Kommer bli helt fantastiskt mysigt!

Och denna nyårsnatt kommer att bli den bästa någonsin!






Visa stora bilder

Visa stora bilder

Visa stora bilder

Eftersom jag inte besökte Pyramiderna förra gången jag var i Egypten så står detta på programmet denna gång!

Nedräkningen kan börja...
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0