I valet och kvalet..


...just nu kan man boka flygbiljetter till New York tur och retur för 2500:- i sommar. Det är skitbilligt, ja, det kommer kanske aldrig bli så billigt att flyga dit.
Jag skulle vilja åka en vecka i slutet av juni. Det skulle innebära 7 dagar på hotell. Det finns enklare hotell/vandrarhem som inte kostar mer än 200 :- per natt..
totalt skulle det bli runt en 4000:- för en vecka med boende och resa.. Det är inte mycket pengar..
Jag vill, vill vill!!
Men, jag är kluven. Tänk om hotellet bara är skit och det inte alls är så att jag klarar av att leva så billigt som jag vill?
Jag har ju inga stora shoppingbehov, utan upplevelsen i sig är det viktigaste.

Frågan är nu, om jag ska fortsätta att spara pengar, så att jag till nästa sommar har gott om pengar, både till hotell, resa, mat och upplevelser.. Och faktiskt få det till att bli den drömresa jag vill..
Eller ska jag åka nu och hoppas på det bästa?

Jag är pirrig i hela kroppen av förväntan. det skulle bli så roligt.. fast samtidigt.. Åka själv? Nej..
Jag hoppas att jag lyckas med mitt mål.. Nästa sommar.. Då ska jag till USA, oavsett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0