Håll drömmen vid liv


Jag la ner New York till sommaren. Känns som att det är en resa man bör planera lite mer än att bara dra iväg.. Speciellt i tider som denna, med ekonomiska kriser och svininfluensan som härjar i världen.. Jag måste ta reda på mer om vad som gäller.. Det är bara att hålla tummen för att det till nästa sommar är tillfälle för mig att resa..

Tills dess, så ska jag spara.. Jag har ju redan börjat iofs, bara det att det inte går så fort.. Jag samlar 10or bland annat, för att på ett enkelt sätt spara mycket pengar..
Jag ska åka dit, förr eller senare.. Kanske lika bra att göra det till en större resan från början. Östkusten är ju fortfarande där (förhoppningsvis)..





Skänk en guldtia vettja!

Kommentarer
Postat av: Emma

det är bra Therese håll drömen vid liv,

Perfekt med tiorna;)

Vi var ju där för 2 sommrar sen. Häftigt!!!

Lycka till med sparandet och trevlig vecka!

Kram

2009-05-17 @ 21:59:02
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0