Ja, då var det helg igen!


Veckorna går så fort.. Helt otroligt att det redan är fredag igen.. Synd bara att helgerna går minst lika fort dem.. =(
Nu håller jag på och tvättar.. Fixar och donar inför matchen i morgon.. Kan vi bara vinna så det är klart sen? Klart vi kan, och ska!

Dagen idag har varit bra.. Mycket att göra på jobbet, vilket är roligt! Dagarna går så mycket fortare och jag känner att jag nytta! Har bakat scones med 6åringarna idag, inte det lättaste, men gott blev det och mycket uppskattat från barnens håll! =)

På eftermiddagen satt jag mest och funderade över vilka härliga barn vi faktiskt har! Det är 25 glada barn som trivs med oss och med sin tillvaro på fritids. Och det är våran förtjänst, min och Hs..!
Fy Fan va vi är bra!!

Hem, iväg och träna, duscha, tvätta och träna..
Snart är det sängen som väntar.:!

Jag såg dig idag och jag fick direkt en klump i magen. Jag kunde inte ens hälsa. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag blir ledsen av bara tanken. Jag lider med dig och jag är samtidigt glad över att du verkar må bra och att du är på väg tillbaka. mina taknar går till dig och din familj och självklart din pappa. Du är en av de starkaste 18åringar jag träffat på!




A sötnissen kläckte den bästa kommentaren idag. Helt fel ställe bara..!
För nej, det blir inga barn gjorda i Tibble..! =)
Vad finns det för liknande ordspråk som detta?

Avslutar med lite Nostalgi (efter inspiration från Kenzas blogg). Dessa två låtar får mig att bli PIGG, GLAD och på FRUKTANSVÄRT BRA HUMÖR!





 


 


Puss och God Natt!



Kommentarer
Postat av: A

Säg till när du kommit på ett bättre ordspråk! ;)

2009-03-07 @ 08:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0