Det går inte att bara smaka..

Hej Alla!

Efter jobbet idag gick jag ner till Ica för att handla middag till mig och katten samt matsäck inför morgondagens utflykt.. Strosade runt där i affären, hade beslutsåongest över det ena och det andra men kom till slut till ett bra beslut om vad jag skulle äta..

Väl framme vid kassorna passerar jag Ben n Jerry- frysen. Här hade jag ett par dagar innan hittat en smak, Chokolate Macadamia.. Spännande tänkte jag, den måste jag ju prova. Trots sitt hutlösa pris, så slank den ner i korgen..

Nu, när jag kom hem, tänkte ja ju snällt att ja skulle provsmaka på min nya glassburk.. Och tjena.. Det går f-n inte att bara smaka lite! Halva burken senare kom ja på mig själv..

Ja, så nu har ja knappt nåt gott till kvällen, det är bra det..

Idiot!

jerrysglass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0