Verklighetsflykt


Imorse när jag vaknade såg jag till min förskräckelse att det var vitt ute.. IGEN! Va f-n, ska det aldrig ta slut? Jag vill ha Vår, Vår, Vår! Jag är trött på det här gråa trista, vill ha grönska och sol och värme!

Direkt går ju mina tankar till att åka härifrån.. komma bort, gör annat, bryta mönster..
Längtar tillbaka till alla sommarresor jag gjort senaste åren: Malaga, Bulgarien och Egypten.. Det är frihet, glädje och inte många bekymmer..! Mest vilken styrka på solskyddsfaktorn man ska kleta på mellan doppen..




Efterrätt på Hard Rock Cafe, Hurughada. Vi kunde delat på en.. Alla 5..!




Gone Fishing, någonstans på Röda Havet. Syskon! ♥



Syskonskaran på Hard Rock...





Jag och Syster i Egypten..! =)





Fischy Fischy.. Myyys!





Mer Syskonskara..! På "fiskebåten"





Jag och bror min! ♥






Den ende utav oss som faktiskt lyckades få upp en firre.. Ja, jag fick ju också upp en, med hjälp utav kaptenen på båten..! Så det räknas ju också..! =)





Jag och Syster





Uppe på båten efter att ha använt varenda minut som gavs till att snorkla runt bland delfiner, vackra fiskar och härliga koraller..! Åh, längta massor! =)





Här spenderade vi en dag tillsammans med delfinerna..! =)





Golden Sands, Bulgarien, sommaren 2007






Jag och Syster i Bulgarien 2007, Sista frukosten innan avresan hemåt





Att vakna till denna utsikt varje morgon mådde jag inte dåligt av..! =)







Jag vill åka nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0