Total Urladdning

Jag är helt slut!

Känns som om jag varit uppe och festat hela natten och ligger så här lagom schleten på soffan och glor.. Så är det ju inte dock.. Var uppe klockan 8 i morse och tvättade.. Skitkul, nej, men nödvändigt.. Samling 9.45 i Tibble, skönt och spela så tidigt på förmiddagen.. Man hinner inte göra så mycket annat än att ladda inför matchen..
-Ja, vi vann ju också..!
27-9 mot ett blekt Kungsängen som jag inte förstår hur dem tänkte.. Dem hade en målvakt på bänken som kunde gått in och spikat igen.. Men ändock så behöll man den yngre tjejen i mål..
Själv gjorde ja 7 mål och kunde ha gjort fler.. Det kändes löjligt ibland faktiskt..Kände migg pigg idag och ändå så trött.. Fattar inte hur det går ihop..

Åkte vidare till Solna för att kolla bruschan som spelade b-lagsmatch.. Därefter vidare för att handla mat.. Sen var ja helt slut.. är så trött så ja skulle kunna somna rakt upp och ner här och nu.. Måste vara matchen som gjorde det..
I morgon ska jag sova läääännngeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0