Snart är det sommar och sol igen..


Jag längtar till sommaren!
Jag ogiller starkt det här vädret, med snö och kyla. Avskyr att börja dagarna med att krypa upp ur min varma säng för att gå på mitt iskalla golv. Avskyr att skrapa rutorna och sätta händerna på den iskalla ratten för att jag glömt vantarna hemma..

Tanken på sommaren gör att jag fixar det här.. Snart är det varmt och man kan gå i shorts och linne utan att frysa.
Snart är solen här och man sover med sovrumsfönstret öppet på vid gavel för att det är så varmt. Och då vaknar man till fåglarnas sång och solens strålar i ansiktet..

Vad ska jag göra i sommar..? Jag kan inte bestämma mig.. Antingen så ska jag söka mig ett par veckor till kolloverksamhet.. Eller så ska jag försöka jobba med något annat, alltså, inte med barn och barnverksamhet.. Jag är så kluven..! Det är ju liksom inte så lång tid kvar om man vill söka jobb..
Eller, ska jag inte jobba alls? Ska jag bara glassa runt i 2 månader och inte göra något? Då kommer jag nog bli tokig..!
Nej, en funderare på hög nivå kanske är dags.. Det är ju trots allt januari..! =)



Vad ska ni göra i sommar?
Någon som har några bra tips och idéer?
Hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0