Man kan inte klaga när man har ett jobb som jag!


Om ni någon gång kommer på mig klagandes på mitt jobb här, påminn mig om detta inlägg då!

För det är faktiskt så, att jag är så glad att jag jobbar med det som jag gör! Det är något speciellt som jag gör och det är underbart!
Just nu håller vi på att planerar inför vårens stora grejj! Kommer bli jätteroligt och snart ska jag börja skriva på manuset! Har massor av idéer..!

Och emellan allt bra jobb vi gör, gör vi andra roliga saker...









Nu ska jag äta lite och kolla på handbollen, sen träning! =)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men guuuud, så vackert med guldhår! Hahaha! Du får ta en bild på mig i morgon!

2009-01-19 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0