Jobbångest...


Jag borde snart sova.. I morgon ska jag upp och försöka mig på att jobba igen.. Alltid samma visa.. Ångest av den störra storleken.
Det mesta handlar om att det känns som att jag glömt hur man gör.. Alltså, vaddå ta hand om barn? Jag? Som legat på soffan i 2 veckor? Ha!

Men men, som min kära kollega sa (Tack för att du finns!), Det är snart sommar! Våren går fort! Hösten är ju den jobbiga tiden! Så, om en så där 25 veckor så är jag ledig igen! Och då i 8 veckor! Yes!





Alltså, jag gillar ju mitt jobb!
Egentligen!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men herreguuuuuud!! Jovars, snygga fritidsfröknar! Hahahaha!!! Fy fasiken, om jag börjar blogga ska jag ta en jäkla massa bilder på dig och lägga ut. Hihi!

2009-01-07 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0