Jag önskar att jag hade orken..

Jag är sjukt trött just nu.. Jag måste verkligen anstränga mig för att hålla ögonen öppna och inte somna här rakt upp och ner vid köksbordet och över datorn..
Kursen är jobbig för hjärnan.. Det arbetas något enormt därinne och det är nog därför jag är så trött.. Igår gick jag och la mig straxt före 23, vilket inte hänt på länge.. Sov därmed runt mina brukliga 8 timmar (=lyx) och var ändå helt slut i morse. Jag har heller inga minnen av att jag drömt något, vilket måste tyda på att jag sovit djupt..

Ska snart åka hem till syrran och nicke och kolla lite handboll.. Funderar på att ta en liten Powernap innan bara för att piggna till lite..

Imorgon är det 8 timmars arbete på högvarv ute på Bosön, sen träning och troligen stupa isäng inför lördagens avslutande 7 timmar..

Hoppas ni haft en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0