Ibland önskar jag att någon förklarade mina drömmar..

Jag drömmer ofta.. Nästan varje natt. Det bearbetas en massa i mina drömmar, det förstår jag ju i efterhand.
Ofta drömmer jag mycket verkligt, nästan så jag själv blir rädd..! jag kan vakna upp med känslor som påverkar mig i dagar efteråt, både bra och dåligt! Det kan bubbla i magen av glädje vid tanken på någon va mina drömmar och visst är väl det härligt, jag undrar bara vad det står för.
I natt drömde jag en sån dröm. Har en känsla i magen som jag inte kan sätta orden på, den är ju positiv dock!

Utan att vara för ingående (för det säger inte er något ändå), så innehöll nattens dröm följande:
En kurs, 2 kollegor, en tråkig föreläsare, ett prov som jag fick full pott på, ett jobberbjudande, en skolkompis från högstadiet, orden: " Jag deletar dig"..."det gör inget, jag är van. Jag drar hem nu"... En rymning, en jakt, klättring, kärlek (såklart..!).

Det jag undrar mest över, är personerna som ploppar upp. Dem är så tydliga för mig, går inte att misstolka. Som skolkompisen från högstadiet. Har inte haft en tanke på den personen, och plötsligt ploppar han upp i mina drömmar? Sanndröm kanske?!

Ja, spännande är det.. Och en dag kanske jag får svar..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0