Det är med spänning..

.. som jag skriver detta årets första blogginlägg.

Jag har precis kommit hem från Leksand efter att ha spenderat ett par kalla och lugna dagar däruppe... Tankarna har ju slagit mig flera gånger om att Vad gör man på eftermiddagarna/kvällarna/nätterna på ett sånt ställe, där solen går ner vid 16-tiden och sen är det bäcksvart tills man vaknar?
Flera gånger har jag misstagit tiden för att vara natt och dags att sova och upptäckt att det är dags för bolibompa på teven.
Jag har sett x antal filmer under helgen, alla OTH- avsnitt som jag missat, samt alla 90201- avsnitten som jag missat.. Jag har rensat, sorterat, läst och begrundat en massa saker som jag sparat på datorn.. Jag har lyssnat på musik, sorterat musik och slängt musik.. Jag har blivit arg, glad ledsen med mera över saker jag hittat på datorn.. Med andra ord, som en helt vanlig dag vid datorn..

Kom som sagt just hem och hann inte mer än slå igång datorn förens jag blev förbannad igen.. Vet inte varför, det känns bara som varför? Håll dig borta! Hur ska jag kunna bryta,  gå vidare osv om du hela tiden tänker ploppa upp? Räcker det inte med att vi kanske måste dela stad? Inte ens Stockholm är tillräckligt stort för det..

Jag ser att det är runt 20 besökare till min blogg varje dag, Dock står det fortfarande 0 kommentarer? Hur kommer det sig? Vilka är ni?

Nej, musik, sen ska jag börja på ett riktigt spännande projekt..! Tack J för det!

Kommentarer
Postat av: frajdan:)

Jag är en trogen läsare,även om jag kännt mig utpekad några ggr i din blogg,men som du skrev förut,det är din blogg,dina tankar och känslor,så kör på:)

2009-01-04 @ 18:00:53
Postat av: Sonja

Jo jag halkar ju in på din blogg ibland oxå :D fast jag brukar lämna avtryck ju... Tycker du har en grym designe!!!

Det är ditt liv och din blogg utan omskrivningar ärlig och rak, det beundrar jag dig för...



Om vi inte trivs i vårt eget sällskap, varför skall då någon annan göra det? Låt inte dina tankar hindra dig!

2009-01-04 @ 23:35:06
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Astrid

Jag kikar också in rätt ofta Therese! Tycker det är härligt att läsa det du skriver om. Jag beundrar ditt mod och din styrka!

2009-01-05 @ 23:18:13
Postat av: Anonym

Jag kikar också in rätt ofta Therese! Tycker det är härligt att läsa det du skriver om. Jag beundrar ditt mod och din styrka!

2009-01-05 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0