Bye Bye, you´re not my friend..


2009 är året då jag rensar bland mina vänner och kvar står dem som verkligen betyder något
2009 är året då jag inser att de man trott att man kunde lita på inte alls är så på riktigt
2009 är året då jag inser att mycket är bara en stor lögn
2009 är året som jag önskar att jag kunde starta om likaså som jag önskar att jag kunde radera 2007 och 2008

2009 är året som hållt på i 16 dagar... det är bara 349 dagar kvar..






Besvikelse... Aldrig någonsin har jag känt sån besvikelse över folk. Så många som jag inte förstår mig på... Jag är så ledsen över att ni tagit del av mitt liv. Det är personer som jag måste träffa näst intill dagligen, personer som jag aldrig träffar... Hur som så är det skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0