Waste of time?

Ibland så känns det som att livet bara flyter iväg.. Som att man inte riktigt förstår att varje dag, varje timme, varje minut är tid som man aldrig får tillbaka. Kanske borde den förvaltas annorlunda?

Jag vill inte tänka som om det jag gör nu är fel. Att jag borde göra en massa annat. Jag anser att jag har så pass bra koll på läget så att jag gör det som känns bäst just nu.
Samtidigt kan jag ju tänka tankarna att jag kanske ska planera in något att faktiskt göra.. Inte bara vara hela tiden.

En tidigt eftermiddag idag t ex, vad hade jag kunnat göra annrolunda?

....

Nu är klockan snart sju och jag funderar på att dra tidigare till Tibble och sola. Det var längesen.. Fruktansvärt skönt är det ju också..!
Kanske något man kan unna sig så här dagen innan löning?

Puss på er
!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg hårfärg!

ha de fint!

2009-02-24 @ 19:38:38
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0