Veckans sista arbetsdag


Ska straxt lägga mig.. Har sett en massa avsnitt av serie "The Secret Life of the American Teenager", serien som inspirerats av filmen Juno. Känner mig lite trött faktist, för en gångs skull..! =)

Imorgon jobbar jag sista dagen den här veckan. Är ledig på fredag, vilket är skönt. Måste passa på när man kan och "bara vara ledig". Göra sånt man inte hinner med annars, typ åka in till stan och strosa runt..!
Såg att det var massa rolig rea på typ Monki, massa kläder för 20:- = Me Like!

På fredag kommer J hit och vi får se vad vi hittar på.:! Ska iaf skynda mig hem ifrån träningen..!

Ha en toppendag alla i morgon!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0