Vad ska jag köpa..?

Inom en snar framtid fyller syster uster år.. Halvvägs till 46, ett år äldre än förra året.. Vad är det att fira, sa hon.. Ja, vem vet? Men en födelsedag är en födelsedag, och oavsett om det är jämnt eller inte, så ska det väl uppmärksammas?

Jag har lite planer, svårt att bestämma sig dock.. Får väl se vad det blir till slut..! =)

Det är i såna här lägen som jag hoppades på obegränsat med pengar.. Där det inte syntes i plånboken om jag köpte en present av det lite dyrare slaget, eller att presenten kanske innebar annat än saker.. Dock så är det ju inte så tyvärr...
Så, därav, får mycket i presenten ligga i tanken.. Och det är inte fy skam det heller..! =)


Kommentarer
Postat av: Marie

en blomma! jag gillar blommor =)

2009-02-04 @ 22:42:28
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/
Postat av: Sonja Asklund

Titta i min blogg, korten jag skapat tillsammans med Elina.Kan berätta mer om alla kort vid ett annat tillfälle, tar så lång tid att skriva. Varje gäst/släkting till Jolines födelsedag ska få ett personligt inbjudningskort där kortert visar en sida av henne & en sida av den personen som får kortert ex Jolines pappa (Jimmy) farmor & Farfar ger alltid barnen tomtefigurer till jul och hon bakar goda kakor. Så kortert som Elina gör kommer visa något sånt...bla bla bla hajar du? Ha ha ha

Ett super fint kort till syster din med Bio biljetter i eller det står något i kortert typ Du bjuder på en mys kväll med allt vad det innebär så köper du någon mys dress/pyjamas på H&M.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0