Jag älskar att shoppa!


Hej alla!

Hoppas ni haft en riktigt bra dag!
Jag själv ska faktiskt inte klaga! Har haft en helt okej dag..! Varit ute mycket och grillat korv med barnen, mysigt!

Har även hunnit med en del ärenden, vilket är skönt! Sånt som man inte hinner med annars..! Var till Täby Centrum en sväng bara för att kika och kanske kankske hitta något. Som vanligt så är det ju så att när jag faktiskt letar så hittar jag inget.. Så, ja la ner letandet och skulle bara gå en sväng på JC när jag hittade jeans- rean.
För en gångs skull så var jeansen någorlunda upplagda efter storlek, dvs man behövde inte stå och gräva och dra i en massa byxor för att kanske hitta ett par i rätt storlek. Hittade ett par Replay- jeans i mindre storlek än jag normalt brukar ha, provade dem mest bara för att, och tänka sig, dem passade!!

Att priset sedan var 150:- gjorde ju inte det hela mycket sämre. Killen i kassan upplyste mig om detta fynd, då det var över 90 % rabatt på jeansen! Haha, praktiskt taget gratis!
Skitnöjd är jag iaf och det är vid såna tillfällen, som jag älskar att shoppa..!


















Kommentarer
Postat av: sajhk

skämtar du 150 kronor för ett Replay jeans halleluja moment...snacka om att fynda!!!

2009-02-26 @ 21:10:16
URL: http://jaruuwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0