Helg = sjuk?

Jag har gått och varit snuvig och seg hela veckan. Det ha ju inte stoppat mig från att leva mitt vanliga liv, dvs jobba, träna osv.. Nu, när det är helg och jag är ledig, har kommit hem och satt mig i soffan, så mår ja sämre och sämre.. Näsan rinner, mina fötter är iskalla och för en gångs skull så är det varmt här inne..! =)

Haha, det är ju så typiskt att sjukdomen ska blomma ut då..! Men men, ska ta lite chohilana och kolla på teve, lär somna en sväng och sen, är ja fit for fight igen!

Fick ett glädjande besked ifrån jobbet idag.:! Var roligt att höra..! Det gör ju att det känns lite bättre! Nu är det bara å v'änta som gäller..!

Ha en trevlig kväll vänner, hörs kanske senare..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0