Fredagen väntar

I morgon är det fredag igen! Tiden går så fort, veckorna bara rasar iväg! Det har redan gått 10 veckor på nya året, dvs mer än 1/3 av den tid som är kvar till semestern..

I morgon är jag ledig. Skönt att bara få vara ledig utan speciell anledning, bara vara.. Jag ska hinna med och städa klart här hemma, för till kvällen kommer J och vi ska nog ut.
Ska också hinna med en promenad med vovvarna. Äntligen, äntligen hoppas jag!

Nu ska jag krypa till sängs så att jag orkar upp i tid i morgon. Senast 09.00 ska jag vara igång med städningen.. Fy, va trist.. =(

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men tänk vad underbart det känns efter man har städat klart!

2009-02-27 @ 08:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0