Äntligen fredag!

Jag ser fram emot en späckad helg.. Eller, ja, tillräckligt iaf..
Kom hem för en stund sen efter att ha varit nere och lekt lite med bollen i Tibble.. knappt nåra där, som allt för ofta numera.. Kändes rätt värdelöst eftersom jag stressat för att hinna med en massa saker innan.. Men men..

Haft en skön dag idag! Jobber har gått bra, hade alla hjärtans fest med barnen, vilket var mys! Fick en fiiin blomma av en av tjejerna, väldigt uppsakattat! Man blir så glad när man är med dem, ser deras glada miner och deras goa sätt att ta hand om varandra! Vänskap är ibland bra mycket finare än all kärlek..!

Bäl hemma hittade jag mitt fina pris från Sonja, en strut med Åre- choklad.. Och oj, va snabbt dem tog slut! Fruktansvärt goda var dem.:! =) Tack för dem!

Nu ska jag iväg på bio!
Ska se Valkyria med syrran och Nicke Picke.. Kul kUl! Så, på återseende om ett par timmar..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0