Today, I got this..



Vi åkte förbi Rusta en sväng. Återvände med följande:

3x2 TRESemmé Schampoo och Balsam
Solskyddsfaktor
After Sun
Tvål
Muffinsformar
mm

Nu är det mesta inhandlat inför resan. Saknar bara lite påfyllning av Hawaiin Tropic, tror bestämt att min börjar ta slut..


Hawaiian Tropic Coconut Tanning Oil Deep (utan solskydd)

I övrigt har jag haft en okej dag. Vädret gör ju inte att jag längtar mindre efter resan, känns som om jag aldrig vaknar upp ordentligt utan bara går runt och är seg hela tiden.

Imorgon väntar bakning, Korpen- fotboll och kanske ett besök i outleten. Ska se om jag hittar några bra julklappar till mina syskon.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0