Så om Tiger kan kan väl alla...?


Diskussionerna har ju vandrat runt nu i nån veckas tid kring Tiger Woods påstådda otohetsaffärer. Den historian blur ju allt mer konstig och invecklad pch man vet ju inte riktigt vad man ska tro.
Dock har jag fastnat i en diskussion som jag hörde, där argumenten faktiskt landade i att en sån som Tiger aldrig skulle vara otorogen. Han är inte den sortens kille.
Och visst, jag håller med.
Utåt sett så är han inte mycket för världen.
En golfnörd som lagt all sin tid på att bli bäst i världen, vilket han lyckas med.
 Han ger sken av att vara den perfekta maken och familjefadern (se fotot nedan, vem kan påstå något annat). The Happy Family.. Jo, tjena..



Jag har så svårt att förstå, hur någon människa kan vilja slänga bort något sånt här. Man har allt, en kärlek, barn, hus, ett liv och ändå så är det inte värt mer än så.
Det får mig ju också att tro, att det spelar ingen roll vilket liv du skapar för dig själv eller någon annan, lycka har inte med saken att göra.
Kan Tiger slänga bort det, så kan väl vem som helst göra det för en person som känns mer attraktiv för stunden?
Eller?
Har jag fel?

Jag hoppas att jag har fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0