Nyårsoutfit


Snart dags för nytt år. Sjukt egentligen.
Jag ska hur som helst iväg på nyråsfest. De senaste 10 åren har jag varit på 1 nyårsfest. I övrigt har jag spenderat kvällen med nära och kära. Jag har därför inte en massa sjyssta nyårskläder på lager..
Till saken hör också att jag åker till Egypten klockan 07.15 på nyårsdagen, dvs timmar efter (mitt i?) denna fest. Det vore ju toppen om den outfit jag bär skulle funka att flyga i (ja ska ju för fan till värmen, så vad som borde ju passa?)

Jag hade tänkt mig något i denna stil (otroligt färgglatt och snyggt...)

Lack-leggings från Vila, 199:-
Laila Bagges "Rock by Sweden", chiffongtunika 2199:- (jo, som hittat. Ska nog slå till på en gång...)

Lovely Dull Leggings SEK 199, Vila - NELLY.COM Ramona Dress SEK 2199, Rock By Sweden - NELLY.COM

Men jag vet inte. Jag kan inget om sånt här. Är så fruktansvärt dålig på att hitta snygga kläder som jag trivs i för ja, det är nog det viktigaste. Trivs jag inte, kommer det heller inte se bra ut..
Så, hur göra?

Vem kan shoppa åt mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0