Årsresumé, bättre tidigt än inte alls...

Kör av "favorit" i repris...

Gjorde du något 2009 som du inte gjort förut?
2009 för mig var ett år som medförde många bra saker, men som också fått mig att fundera en himla massa på vad jag egentligen går för. Under 2009 bodde jag själv i nästan 8 månader, vilket jag inte gjort förut. Jag fick under denna tid uppskatta hur det är att vara med mig, den självvalda ensamheten och dess fördelar.

Jag blev också riktigt jävla kär under 2009. Så där som jag aldrig upplevt förut. Och det är så fruktansvärt härligt samtidigt som det är det värsta som finns.. =)


Har du något minnesvärt datum?

Någon gång i början på Juni startade en resa som jag hoppas ska följa mig resten av livet. 16 juni var en start, efter midsommar en annan och i slutet på juli en tredje. Men nån gång i mitten/slutet av Augusti måste väl änd räknas som "the One", den bästa! Nu och för all framtid!
22 oktober åkte jag och älsklingen till Rom, det är också minnesvärda dagar!
Åh, det finns så mycket underbart som jag vill minnas med detta år!!

Höll du några av dina nyårslöften?
Haha

Blev någon/några av dina kompisar föräldrar i år?
Jo, flera stycken. Roligast är nog dock en tav mina nära vänner som får barn i slutet på januari.

Dog någon som stod dig nära?

Nej, peppar peppar..

Vilka länder besökte du?
Italien i oktober med älsklingen. Underbar resa!

Är det något du saknar från 2009 som du vill ha 2010?
Lugn i själen. Jag vill ha tillbaka tryggheten med vem jag är, vad jag står för och vad jag kan. Jag vill bli av med känslan av otillräcklighet. Hur, bra fråga..

Vad är din största framgång 2009?
C är min största framgång. Jag trodde inte att kärleken skulle dyka upp hos mig mer, och absolut inte den riktiga kärleken. Men det gjorde den, och det är jag så frktansvärt glad för!

Största misstaget?
Oj, många. Jag försöker släppa dem..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inga större sjukdomar. Började året med att skada axeln (igen) första matchen. Men det är lugnt nu.

Bästa köpet?
Finns säkert något materiellt som varit bra. Annars så är väl Rom- resan det bästa!

Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen, säkert..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
C och allt runt det!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Öppna din dörr
Sexy Bitch
med flera...

Var du gladare eller ledsnare 2009 än tidigare?
Både och. Jag har nog vart rätt glad, samtidigt mycket mer orolig än tidigare. Min självkänsla har fått sig en och annan törn vilket jag jobbar med dagligen..

Vad önskar du att du gjort mer av?
Njutit av det goda i liver

Vad önskar du att du gjort mindre av?
Oroat mig..

Hur tillbringade du julafton?
Först med mamma, pappa, syskon och N.
Sen med Cs familj och 4 timmars paketöppning.. =)

Blev du kär i år?
Så otroligt kär!

Favoritprogram på teve?
Bonde söker fru

Bästa boken du läst i år?
Oj... Läste många i sommar.. Nån av dem..

Bästa filmen du såg?
Stieg Larsson- trilogin. HAr sett en massa bra film. Avatar i 3D var sevärd!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Spenderade den med C, med en god middag och en massa mys!

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Slippa oron för allt och alla.




Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha. :) Fett läskigt. Satt precis med min dagbok i handen och tänkte börja fundera på en årsresumé av 2009. Kom att tänka på din resumé från förra året som jag kopierade. Tänkte bara kolla din blogg för lite inspiration i år också och vips så hade du visst redan skrivit din resumé för året... ;)

Strålande!! :D

2009-12-28 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0