Rekord i Bloggtorka

3 veckor sedan,
Det var senast jag hann, orkade, ville skriva några rader i bloggen. Har haft annat för mig.

T ex, så började ju det hela med att jag, syster och bror drog ner till Åhus och den årliga beachhandbollen. Trevligt värre, kanonväder och en massa handboll.
Vidare därifrån till Öland, där det väntade mindre bra väder, renoveringar och lite annat. Alltid trevligt att spendera tid med familjen, men ibland så lir det väldigt otajmat och iår var ett sånt år. Åkte hem för någon vecka sedan och har egentligen inte varit hemma sen dess. Jo, kortare besök för att kolla post och vattna blommor, men annars inte mycket.
Jag är för övrigt fortfarande inte hemma.. =)

Fick chockartade nyheter om mitt jobb i måndags. Plötsligt så vändes all längtan till ångest. JAG VILL INTE att de värsta scenarion ska uppfyllas. Jag vill inte det. Då är ju allt bara skit..
1 vecka kvar. Sen återstår att se om det är himmel eller helvete jag kommer att jobba i.

Nej, nu är klockan mycket.. Ska krypa ner i sängen och väcka C.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Hannah

Äntligen!!!!! Fasiken, vad jag har väntat och väntat! Du Therese, det löser sig. Det gör det alltid! Vi kommer att ha skitroligt på jobbet och visa alla att så lätt är det inte att bryta "the winning team"! Jag är på hugget och hoppas att du också blir det! Jag är ledig torsdag och fredag, ring om vi ska ta en fika. Kram kram

2009-08-05 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0