Regn Regn Regn


Just nu regnar det som aldrig förr.. Det har hållt på sen halv 3 och jag undrar om det ska hålla på så här hela kvällen. Jag som ska iväg på handbollsträning.. Jaja, jag har det ju definitivt inte värst.. Vissa ska ju spela fotboll utomhus snart.. =)

Har lyckats klara av 2 arbetsdagar nu. Gårdagens uppstart blev ett riktigt sömnpiller där tålamodet sattes på prov både en och två och tre gånger.
 Hur som, vi överlevde en utav de "minst intressanta" föreläsningar jag någonsin varit på.
Idag var första dagen med barnen igen. Kul och träffa dem små liven igen.
Och ja, tog inte lång tid innan man va inne i det hela.
Gränsdragning, konfliktlösning och en hel del skratt.
Underbart som alltid!

Nu funderar jag på att ta en power- nap innan det är dags att byta om och bege sig. Ska göra klart det sista i planeringen bara, om det nu ens dyker upp någon därnere i Tibble. Återbuden ramlar in, som vanligt.

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0