Jag ska vara stolt över mig själv


Det är så jag ska tänka. Det är en stolthet över mig själv och det jag gör jag ska känna, inte oro och irritation.
 Jag kommer att göra ett bra jobb, det vet jag.
När jag sen sätter mig ner och utvärderar ska jag kunna säga att jag gjort allt jag kan.
Inget annat.

På måndag börjar allvaret igen. De små ska börja skolan, dagarna får lite struktur och rutin.
Det ska bli skönt.
 4 månader till julafton, dvs 4 månader tills jag är ledig igen.
Det ska jag väl klara av!

Jag måste bara hitta saker att se fram emot, händelser som driver dagarna i rätt riktning.
Ladies Night 26 september till att börja med.
1 månad..

Kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0