Onsdag, sista arbetsdagen, tack och lov!


Jag avskyr loven. Tycker dem är urtrista, värdelösa och hemska.
Nu är det tack och lov slut för min del denna vecka.. Äntligen lite ledigt..

Efter jobbet åkte jag och syrran hem till mig för att hämta min tvätt. Jag skulle egentligen spenderat kvällen i tvättstugan, dock valde jag att gå på fotboll istället. Så tvätten fick åka hem till syrrans tvättmaskin. Som jag sa till henne, ja tror faktiskt att ja använta varenda liten strumpa nu! Detta, pga av att ja gång på gång glömt köpa skäljmedel och därav inte tvättat..! Så, inte bara lathet..! =)

Vidare till Sandys, där en god macka inhandlades och sedan hem till syrran.. Vidare iväg till Kanalplan och matchen mellan Hammarby TFF- Väsby United. Slutade med vinst för Väsby med 3-0. I regnet.
Inhandlade och avnjöt (stort frågetecken) en torr bajen-bulle och en kopp kaffe. Skrattade åt det en och det andra. Träffade skumma människor. Konstaterad att Målvakten är lik Fis- Lasse. Syrran muckade gräl med bajen- fansen, fick en annan dåre efter sig när det var 2 minuter kvar.

Marie hejade på denna.. Han hade stora lårmuskler..
Bild på Niklas Backman
(bilden lånad från vasby-fotboll.nu)

Själv lägger ja min röst på denna, han höll ju nollan.. Och ja, rätt söt också.. Haha..

 
(bild lånad från hammarbyfotboll.se)

Nu ska jag sova tror ja.. Ögonen är trötta.. Och, ja, jag också..!

Tack för ikväll!

Pussa

Kommentarer
Postat av: maria

Jätte fin blogg:)

2009-04-09 @ 08:56:24
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0