Jaha..

Så var klockan 22 då.. Även denna kväll har runnit iväg som vatten..

Jag sa till mig själv (i min dagliga inre dialog), att ja inte skulle spendera kvällen framför datorn. Gör annat..
Saken är den, att vad ska jag göra då? Kolla på teve? Är det mer prduktivt?
Jag var på balkongen en sväng, vattnade och planterade om lite blommor.. Har fixat lite annat småplock här hemma.. Storstädningen får vänta tills helgen..

I morgon ska jag iaf träffa J och ha en mysig kväll med henne.. klippa mig, äta gott och gå på bio! Nu mer än någonsin inser jag hur mycket jag saknar mina goa vänner! Det är inte kul att ha dem utspridda runt halva sverige..=(

Nej, dags att sova en sväng.. i morgon är en lång dag.. 8-17.30.. Vik förmiddag, troligen inte mycket till rast, sen full eftermiddag..! Skojj skojj!

Nattis!


Skänker även idag en tanke till dig H..
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0