Längesen sist, men visst verkar det efterlängtat?


Jag har under dagen/gårdagskvällen fått 3 frågor om bloggen min.. Har jag slutat blogga? Nej, sanningen är den att jag har varit upptagen av en annan blogg, nämligen den som handlar om laget och handbollen. Den tog rätt mycket tid i början och sen så fick mitt skrivande plötsligt en mening. Dock också rätt direkt ett slut, för det krävs inte mycket för att tappa suget..
Så där står jag nu, jag har egentligen ingenting att skriva i någon av bloggarna.

Så, mitt liv har ju i alla fall rullat på som det ska.. Har fått lite saker att se fram emot...! Det gör att det är lättare att se framåt.

 London i November?

 Gambia i Januari?

 Östkusten i USA i Juni/Juli?

   Med Wilmington, North Carolina som höjdpunkt!

Ingen av resorna är bokade ännu.. En del är på G, andra längre bort. Gambia t ex, är inte alls speciellt nära.. Men ändå med i beräkningen.


Jag hoppas nu hitta något bra sätt att sprara pengar på. visst finns det saker att dra in /dra ner på, det är ju bara det att hitta ett bra sätt att se att pengarna växer och inte lägga dem på andra saker istället. motivationen borde ju finnas där, eller?

I övrigt så jobbar jag.. Mycket.. Jobbet finns i tankarna nästan hela tiden. Det handlar om lösningar, idéer och tankar. Jag saknar min kollega något enormt, det märks tydligt när man inte ha den där.. Inte bara det att det är en trygghet som inte finns där, men så mycket annat! Bolla idéer, prata av sig och trivas och tycka det är kul! Det är inte samma sak när du inte är där!
Jag vill dock att du ska se till att ta dig tid att bli frisk! Inget på jobbet är värt att riskera din hälsa! =)

Nej, nu är det dags att sova.. Träningen börjar gå ur kroppen.. Känner att tröttheten rullar in och kanske, kanske, får jag sova underbart gott en natt till!
I morgon kommer Patrik hem.. Då är det slut på friden! =)

Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, herregud vad jag saknar jobbet och dig Therese! Känns som om det här kommer att ta lång tid tyvärr! Kul att du äntligen skrev något i bloggen iaf!! Kram kram

2008-09-30 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0