Jag får återigen be om ursäkt..


..För mitt usla bloggande.. Denna gång finns det dock flera helt klart gångbara ursäkter..

1. Min dator är pajj.. Den går inte att använda på ett normalt sätt vilket innebär att jag när som kan kastas ut från denna lilla tekniska pryls värld.. Nån dag ska jag orka ringa supporten, tanken på att sitta i timtal i en telefon och dumförklara sig är dock inte det jag ser mest fram emot just nu.

2. Det har hänt en hel del på det personliga planet. Jag vill inte gå in på detaljer, det jag kan säga är att jag mår okej. det går i vågor. Ena dagen är jag ILSKEN och FÖRBANNAD, vissa dagar LEDSEN och andra dagar LÄTTAD OCH GLAD. Jag vet inte vart det här ska sluta och om jag ska vara ärlig så känns det rätt bra att inte behöva stressa, utan ta det som det kommer.. Det kommer att ordna sig, hur som.

Världen är full utav underbara människor, det har jag fått erfara nu! Jag har en fantastisk familj som kommer att finnas där ALLTID, jag har underbara vänner som tar hand om mig, bryr sig och finns där, och det är härligt. Jag har lagkamrater som egentligen inte vet nånting, men som ändå får mig att må bra och det är härligt!

Ja, som sagt, jag tänker inte i dagsläget ta detaljer här, av respekt för många och mig själv. Om någon undrar över något så föreslår jag att denne tar kontakt med mig personligen..! (Även om jag gärna skulle skriva av mig, skriva massor med tankar som jag har, önskemål och drömmar.. men inte nu..)

Ja, nej nu ska jag åka iväg och fika med la familja, ses kanske senare.. om Datorn vill, vill säga..

Kommentarer
Postat av: Sonja Asklund

Du måste gå in och tävla på min blogg. Du kan vinna en parfym :D

Maila svaret till [email protected]



Tjingiling

2008-11-20 @ 09:59:55
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0