Min dag


Ja, låter som ett riktigt dagboksinlägg, såna som man skrev när man gick på lågstadiet och man hade massor att berätta, men inte hade en aning om hur mkt man skulle få att berätta senare i livet som inte ens va in när heten av så okomplicerat som då..

Nja, min söndag går väl kanske inte heller till historien som den mest komplicerade.. Rätt skön faktiskt, önskar att fler dagar va så..

Vaknade i morse och begav mig till Friskis och Svettis och körde en timmes Puls- spinning med J, sen lite gymträning med J & A som slöt upp.. Skönt att få börja dagen så, söndagar som annar är en riktigt seeeg dag..
Åkte vidare till Täby C, köpte en macka på sandys och satte oss vid fontänen och hade det underbart i solen.. Hjälp vad den stekte.. Fick t- shirtmärken redan efter 10 minuter..! Inget långvarigt, men ändock! Hehe..!

Vidare från Täby ut till Vaxholm och Silltruten.. Snabb fika med mor, far, syster och Niklas.. Mysigt..! Slank in på "Salta stänk" också och kom ut med ett par urfina skor från Friis & Co..! Lagom nöjd va ja när jag gick därifrån med skor som jag letat efter och utan att ha spenderat hela budgeten.:! Lyckades se till att syrran köpte ett par också, fast rosa..!

Som sagt, ja å Patrik "friade" ju 1 ½ år idag.. Fick en liten present av honom också, visserligen va det en försenad namnsdagspresent men ändå.. Det absolut coolaste som finns just nu, WooDolls! Fick en Angel, som enligt beskrivningen "skyddar mig från allt ont och vägleder mig genom livet". Finns en massa coola, så ska införskaffa några till..!
Är även med i en tävling i Peggys blogg, peggypeggy.blogg.se, och hoppas vinna ytterligare en..! Hihi!

Har även under dagen lyckats sova 2 timmar underbar eftermiddagssömn (vilket jag får lida för just nu..), bytt däck på mammas volvo (eller ja, den här gången tittade jag mest på..), grillat på balkongen och bjudit mor, far och bror på grillat rostbiff och klyftpotatis, Mumma!
Nu sitter jag mest med måndagsångest och en känsla av att det är något som jag borde komma i håg tills i morgon men har glömt..!

ska försöka sova en sväng nu, så blir det mindre jobbigt att gå upp i morgon..!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0