Långhelg = välbehövligt!


Oj, jesus, va skönt det är att veta att i morgon bitti, när klockan ringer 06.45 (för nej, ja orkar inte stänga av larmet redan idag och medföra risken att något larm inte finns inställt på måndag morgon) så behöver jag inte gå upp... Jag kan ligga kvar och sova en stund till bara för att!
Jag kan också sitta här framför datorn och teven och inte behöva känna mig stressad för att jag ska upp i morgon! Det är sjukt skönt!

ikväll har ja vart ute och gått igen.. 6 km blev det nog d iaf idag, gick bakvägen och lite andra vägar, skönt att bara få traska runt och prata.. Hamnade på gräsmattan en timme efter det och fikade och snackade ännu mera skit.. Anna SKipper låg inte bra till =)

I morgon, när jag väl tagit mig upp ur sängen, ska jag och Patrik åka med syster yster och Nicke Picke ner till Vimmerby, där syrran ska kolla på hund.. Kul med dagsutflykt! Syrran har utlyst en tävling i sin blogg, chansen att vinna en VooDoll, och jag har tänkt att vinna.. Haha, ingen risk, men ändå.. Satt och funderade på bra namn och tänkte att syrrans efterlängtade hund måste ju få ett namn som är passande.. Tänkte på lycka och mod, men hittade Semper Fidelis vilket betyder alltid trogen  och Desideria vilket betyder Efterlängtad. Vad annars kan passa en hund som kommer till ett sånt kärleksfullt hem? Så, syrran, vilket av dem väljer du? =)



www.enstyckeborjes.blogg.se

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gillar inte skolavslutningar längre.. Eller, jo det gör jag, det är ju nåt speciellt med dem, men jag gillar inte vad dem innebär.. Farväl, tårar och en sjuhimlans lång sommar innan semestern.. I år känns den om möjligt ännu längre.. Hemskt ju..!
Fick fina preseneter av goa barnen! Presentkort på Melanders fisk = Mumma! En Lena linderholm- kanna som va urfin, ett paket med söta dukhängare från Marimekko + en massa blommor..! Man blir så glad över alla presenter, stora som små, då det är ett bevis på föräldrar och barns uppskattning..! Då känns det bra att komma tillbaka till hösten..! =)

Så, nu ska jag hålla ut i 3 veckor till.. Sen kurs.. Sen Semester.:! yes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0