Eken Cup- Årets höjdpunkt!


Ja, det är redan igång därute på fältet, alla tusentals handbollsspelare som springer och kastar bollar i mål på ett stort gräsfält..! Kanske inte låter så upphetsande, men har man en gång upplevt det så går det inte att beskriva känslan.
Jag har två önskningar inför i morgon:

1. Okej väder, dvs allt utom regn och blåst.. Gärna lite sol!
2. Glada miner, bra matcher och en himla kul turnering!

Det är för övrigt andra året i rad som jag inte ens är med och spelar.. Förra året avstod jag för axelns skull, inte riskera att den hoppade ur led för att förhoppningsvis kunna spela till hösten.. i år gör jag detsamma, men med mycket bättre förutsättningar än förra året. Till hösten kommer jag att kunna spela!

Så, lycka till alla kämpar!

http://www.ekencup.se/sv2007/bilder/valkommen2008.jpg
(bilden kommer ifrån www.ekencup.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0