Vacation- time!


Ja, jag tänkte passa på att få ut lite grann av de sista dagarna på semstern.. I morgon är sista dagen officielt, även om jag inte börjar jobba förens på måndag.. I morgon är ju även som bekant min fördelsedag.. Lite vemodigt att fira sista semsterdagen? =)

Är i Leksand efter många om och men fram och tillbaka... Åkte i morse tillsammans med syrran, köpte kappe på CoffeHouse by George i Solna C och sen var det bara att dra iväg..! Gick förvånans värt lätt och fort den här gången..! Skönt..!

I morn blir det, ja, inhandling av diverse saker inför kalaset på lördag. Då kommer svärföräldrar + svåger hit.. Blir trevligt hoppas jag! Ja, Patrik kommer också..!
Sen söndag, hem och fixa iordning väskan inför måndag.. Känns inge kul alls..! Men men, det ska jag inte tänka på nu!

Ta hand om er därute, vart ni än är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0