Tillbaka, för några timmar iaf..


Kom hem runt 17 idag efter en härlig vecka på Öland. Vad jag gjort där är en helt annan historia, alldeles för lång och invecklad för att ens försöka förklara nu.. är iaf helt slut både fysiskt och pysiskt efter gårdagskvällens äventyr och dags låååånga bilkörning.
Kommer egentligen bara hem för att byta innehåll i min resväska..  Om 8 timmar ska jag vara hemma hos mina päron, för att åka vidare till Arlanda och Egypten. Detta innebär, att det blir ytterligare en vecka utan nåt vidare speciellt bloggande.. Det innebär också att när jag kommer tillbaka kommer bloggkoll.com visa runt 300 olästa inlägg.. Phu!

Har precis ätit, ska börja packa snart.. Kan fortfarande inte riktigt komma överens med hur mycket jag ska ha med mig.. Blir ju av nån aneldning alltid förmycket, men ändå alltid fel saker.. Ska iaf försöka..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0