Motivationsproblem, hjälp!


Jag måste ut och springa, måste komma igång med träningen på allvar, men hur?
Jag tycker ju att det är så fruktansvärt tråkigt så det är inte sant.. Jag hatar verkligen att springa, det sätter en psykologisk spärr som är omöjlig att få bort.. Ja får ont i skallen och resten av kroppen av bara tanken på det..

Jag hade hittat en form av träning som jag faktiskt gillade, spinning.. Men nu när det sommar och då är det inga spinningpass igång.. Folk tycker att man ska ut i skogen och njuta av naturen och springa.. Men JAg då?

Så, nu behöver jag er hjälp, verkligen! Hur ska jag kunna motivera mig att ge mig ut och springa trots att kroppen skriker NEJ; NEJ NEJ!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0