Lördag: Det kan bara bli bättre...



Ja, precis så tänkte jag i morse när jag åter igen la huvudet på kudden efter att ha svalt två migrän-tabletter.. Har aldrig haft så ont i skallen som i morsen, vet inte vart det kom ifrån.. Troligen är det mitt halvsjuka jag som utlöste migrän- attacken, men läskigt var det.. Hann fundera både på hjärnblödning och hjärntumör innan tabletterna kom i kroppen..! Gjorde ont att ha huvudet på kudden..

Jaja, runt 13 vaknade jag iaf och huvudvärken var borta.. Helt underbar känsla att vara smärtfri! Gick upp och drog med mig Patrik till Täbban för att kika på lite saker.. Har ju fått ett möblera- om- ryck, och då behövs det vissa detaljer.. Trskade runt i Täby centrum i drygt 2 timmar och kom därifrån med, ja ingenting.. Känns rätt skönt att kunna gå runt så länge och inte handla..!

>Efter Täbban blev det en tur ut till Skåvan med Marie, Nicke och Andreas för att grilla och kubba lite...! Mycket god mat, är fortfarande proppmätt.. Kubben gick åt skogen, får skylla på en och annan distraherande gest från motståndarlagets sida, ingen nämnd och ingen glömd Andreas..
Jaja, trevligt var det i alla fall och görs gärna om..!

Nu ska jag nog krypa till kojjs.. Fruktansvärt trött och ont i halsen har jag.. Bara att bita ihop och komma igen..








By the Way,
detta var kvällens fras som det skrattades rätt mycket åt..! Ta dig tid att kolla in den här killen och hans "kompis"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0