Jag fattar inte..


VAD HAR JAG GJORT MED MIN BLOGG??

Det enda jag skulle göra var att ändra typsnittet och så försvann allt.. och nu kan jag inte ändra eller återställa utan att allt blir ehlt sjukt fult..
Just nu skulle jag helst av allt bara vilja göra om hela designen...

Nån som känner sig manad att försöka personifiera mig genom en bloggdesign? Kanske en riktigut utmaning för alla er duktiga bloggare därute..! (Nej nej, ni ger mig ingen presatationångest alls..:))

KOm igen nu, hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag kanske hinner fixa ihop en design till dig.

Det är bara säga vad du önskar ha på designen, skicka bilder till min mail som finns i epostfältet om du är intresserad :)

2008-07-23 @ 15:59:18
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0