Jag blir så trött...


Ibland blir ja helt knäckt på mina katter.. Dem må vara hur söta som helst och goa och allt sånt där, men just nu så blir jag bara trött..

Jag har två fula billy- bokhyllor hemma, som jag ska måla om.. Skulle då testa på ett hyllplan, bara för att se hur det skulle kunna se ut.. Har slipat och gjort jättefint.. ja eller sån fint man kan tänka sig på en test- bräda..




Under tiden jag höll på satt en utav mina katter på behörigt avstånd och kollade.. Han är nämligen grymt nyfiken, men lite för feg för att driekt våga sig fram.. allt eftersom jag höll på kommer han närmare och närmare och är till slut bredvid mig, då jag talar om för honom att gå inte när här osv osv.. han pyser iväg och gör annat en stund..
Jag sätter mig i soffan och pratar med Anna över msn en stund och jag ser att katten är där och nosar och har sig, men han går ju mest runt..

Nu, när ja skulle se hur det gått, ser ja vad han egentligen gjorde där..




HAN SATTE SIN TVÅ FRAMTASSAR MITT PÅ BRÄDAN.. så nu är det katthår och trampdynor på hyllplanet..

jaja, va ju inte värre än att det var en undersida.. Men va Fan!  Det kan aldrig bara liksom få gå bra..!


Kommentarer
Postat av: Evelina

hahah awe, man kan ju bara inte bli sur:P

2008-07-22 @ 15:05:44
URL: http://suzi9mm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0