Jag är så trött på att vara sjuk när jag är ledig!


Det är alltid så här, varenda långhelg eller inför semestern.. mår jag inte bara allmänt piss så blir jag jättesjuk eller tillräckligt för att inte orka med nånting.. Trodde dock faktiskt att det skulle komma tidigare än så här, 3e semesterveckan..
Var till doktorn i morse och som vanligt, inte steptochocer vilket gör att jag inte kunde få peniciilin eller nåt i den stilen.. Bara att vänta ut och hoppas att det inte blir värre.. Har feber som går upp och ner, ibland känns det bra, ibland är jag helt däckad..  Och halsen.. ja, den ska jag inte ens nämna..

Försökte minnas en sommar som jag inte vart sjuk..
Förra sommaren drog ja axeln ur led efter att ha legat däckad med migrön i 3 dagar..
Sommaren innan det så fick jag ryggskott..
För att inte tala om sommaren med körtelfeber... blä!

Nej, ska äta lite frukt nu och fundera på hur jag ska göra med dagens middag.. Jag har ingredienserna, nu behövs bara inspirationen.. Top Chef på teven.. Kan bli bra!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej, tänkte berätta att du har vunnit min tävling så jag har skickat ett mail till dig=) Grattis!

2008-07-21 @ 17:37:06
URL: http://brunkulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0