Ja och som om det inte vore nog...


Fyller ju 25 på fredag, det sista roliga som händer på semester innan det är dags att börja jobba igen..

Min käre pojkvän, som smusslat och pratat om födelsedagspresenter hur länge som helst nu, är ett riktigt pulver ibland.. Jag menar, vad är det för mening och smussla och gömma om man ändå lämnar kvittona framme?
Ja blev så besviken, inte på presenten, men på att veta va det är..
Han gör väl så gott han kan, men ibland blir det bara fel.. Jättefel..

Blä, nu är det inge kul med födelsedag längre..


Kommentarer
Postat av: Sonja

Ha ha ha min sambo är oxå lite trög. Han ringe i år dagen före min födelsedag och frågade.

- Vad vill du ha?



Jag svarade har beställt några flaskor mouserat vin (La Lupa)finns på systemet. Hämta de och slå in blir jag glad (10 st).



- Men är väl ingen överaskning,säg nått nu är i Täby m barnen.



PUcko! PUCKO! Tänkte jag bara använd fantasin...alltid varje år och är 10 år i oktober. Jesus!!!

2008-07-31 @ 23:04:19
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0