Imorgon (läs: Idag)


ska jag göra följande:

 * Sova tills jag vaknar, vilket är runt 9-10.. I morse vaknade jag av skrikande ungar på teven.. Fick en chock och trodde jag var på jobbet..=)

* Äte lite frulle.. Om jag är sugen.. Annars så blir det den vanliga morgonrutinen.. Våra bästa år och internetgenomgång..

* Stöda i hallen, möblera om i hallen och göra om en av garderoberna där till städskåp- vilket i sin tur gör att jag ska göra om städskåpet till skafferi- vilket gör att jag måste städa och göra i ordning köket.. Jaja, jag har ju iaf börjat.. =)

* Åka in till stan med bilen, lämna den till Patrik och sen leta reda på Anna, för att promenixa till Kungsholmen för en lite fika och nåt skojjsigt i Rålis?=)

jadu.. sen vet ja inte..! Skönt att ta dagarna som dem kommer..! Kanske åka förbi Karolinska och hälsa på Mormor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0