I morgon är bekännelsens dag..!


Det är den dagen på året som jag får lite mer ordning på mina funderingar om vilka som är mina vänner och inte. Alltså, missförstå mig rätt, jag väljer inte vänner utifrån vilka som grattar mig eller inte, men jag tror mig kunna se en tendens hos vissa som utger sig för att vara sina vänner, men inte alls bevisar det på t ex ens födelsedag..

Det som är mest roligt är att få gratulationer från de vänner som man minst trodde. Har blivit rätt överrsakad ett par gånger.. Se om det kommer något sånt i morgon!

Nej, dags att krypa tll kojjs.. ska se lite Ebba och Didrik innan jag somnar, vilket lär bli rätt omgående.. Är så trött!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0